9.13.2012

Tråkigaste dagen i mitt liv.... Nästan iaf ;)

Jaha! Vad börjar jag nu. Det här med att driva en blogg och underhålla den verkar ju faktiskt inte vara min grej ;). Det går ju liksom inte snabbt mellan inläggen. Det som jag håller på just nu är bara att kurera mig, jag opererande bort de där hemska halsmandlarna för 2 dagar sen. Men nu är jag sjukt skadad. Jag ligger på soffan hos Petra och Henke och bara sover och knaprar morfintabletter tills det snurrar i huvudet. Jag ligger på ett kcalunderskott på ca 1000 varje dag för jag inte kan eller vill äta. Första dygnet gick jag ner 2 kg. Jag vill inte att mina muskler ska försvinna!!! Det som är mest tråkigt är att både Henke och Petra jobbar och Charlie är på dagis så jag har ingen att umgås med, och sen orkar jag inte heller för den delen. Men ändå... Det blir nog bättre snart! Jag har klippt mig idag iaf. Kul att få något vettigt gjort. Faktiskt att jag hittade en frisör i sthlms djungel som jag älskade direkt. Tack Jonna, du gjorde ett superjobb och jag är helnöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar