8.17.2012

Back in the right track again

Tjo! Vet inte vad som flög i mig att skriva här mer än att mitt liv har vänts rätt åt helvete upp och ner de senaste veckorna. Det känns som om det inte finns någon början att förklara, och det kommer jag inte göra än. En person som skulle betytt så mycket för mig: jag förlåter dig! Nu ska vi göra det så fint för dig den 21:e! Mina vänner borde få världens största guldstjärna för att de står ut med mig, och er andra... Förlåt för jag beter mig konstigt. Kan tyvärr inte hjälpa det. Min patient tyckte jag skulle byta namn förresten, till Nina. Hans motivering: nu har du ju testat Maria i 25 år, blir du inte sugen på nått nytt, passa på och byta i halvlek ;). Mina patienter hjälper mig oxå! Haha! Träningsformen är bättre än någonsin, fem träningsdagar på raken med stenhård diet har lett till att jag faktiskt "förtjänar" ett glas vin på min ätardag. Så ikväll, icona pop med Petra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar