7.17.2012

Tack!

Jag finner faktiskt inga ord på hur vänliga människor är. Trodde vi levde i en dömande värld där alla är ytliga, kalla och egoistiska... men ikke!! Fy fasen vad det värmde med alla kommentarer på fb. Speciellt när ni är människor jag inte känner och det enda vi "egentligen" har gemensamt är träningen. Men ack så fel jag hade, tack för alla tips. Jag tar dem till mitt hjärta! Jag vet att jag har problem och jag skall försöka att börja lösa dem men ni fick mig verkligen att se det med egna ögon och få en annan synvinkel på allting.

Nu blir det ändring på detta tankemönster, det kommer kanske inte ske idag men jag kommer definitivt börja jobba aktivt på det. Och störst tack till den människa som berörde mig mest med sina underbara ord. Jag finner inga ord, tack snälla du för ditt engagemang och stöd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar